Dagmara oraz zespóÅ‚
Pedagog opieki i profilaktyki osób niedostosowanych spoÅ‚ecznie, nauczyciel edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, mediator rówieÅ›niczy, magister bibliotekoznawstwa, Trener Regulacji Emocji. UkoÅ„czyÅ‚a m.in kurs Apteczka Pierwszej Pomocy Emocjonalnej . W Strefie prowadzi naukÄ™ czytania, pisania i liczenia oraz indywidualny trening emocjonalny. Stawia na pozytywny kontakt z dzieckiem oraz wsparcie rodzica w jego rozwoju. Odnajduje w każdym dziecku jego mocne strony rozwijajÄ…c jego naturalny potencjaÅ‚. PodążajÄ…c za potrzebami dziecka dba o jego rozwój emocjonalny i spoÅ‚eczny.
WspóÅ‚zaÅ‚ożycielka strefy PRZYnasSTAŃ.
mgr Dagmara Horodecka
Pedagog opiekuńczo- wychowawczy, doradca rodzicielski, dyplomowany terapeuta pedagogiczny i socjoterapeuta.
Pasjonatka pracy z dziećmi, młodzieżą i ich rodzicami z 25 letnim doświadczeniem zawodowym.
Stawia na budowanie relacji, zaufanie oraz zrozumienie i szacunek do drugiego człowieka.
WspóÅ‚zaÅ‚ożycielka strefy PRZYnasSTAŃ.
mgr Natasza Noskowiak
Z wykształcenia psycholożka ze specjalnością kliniczną i psychologii edukacji
(obroniÅ‚a tytuÅ‚ magistry na UAM w Poznaniu) w trakcie certyfikacji psychoterapeutki poznawczo- behawioralnej SzkoÅ‚y Psychoterapii Poznawczo- Behawioralnej Uniwersytetu SPWS oraz magistry sztuki - absolwentka poznaÅ„skiej Akademii Muzycznej na kierunku Dyrygentura Chóralna i licencjonowana pedagożka muzyczna. Posiada doÅ›wiadczenie w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym i szkolnym, mÅ‚odzieżą i dorosÅ‚ymi. W swojej pracy na pierwszym miejscu stawia akceptujÄ…cÄ… i autentycznÄ… relacjÄ™ z drugim czÅ‚owiekiem. Wykorzystuje metody z obszaru III fali psychoterapii poznawczo- behawioralnej wÅ‚Ä…czajÄ…c myÅ›lenie systemowe.
mgr Klaudia Woźniak
Psycholog i psychoterapeuta zrzeszony w Wielkopolskim Towarzystwie Terapii Systemowej posiadajÄ…cym atestacjÄ™ Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego. Pracuje w nurcie systemowym, z którym zwiÄ…zana jest od 10 lat. W procesie terapii stawia na wypracowanie użytecznej zmiany z perspektywy indywidualnej i Å›rodowiskowej klienta. Prowadzi konsultacje psychologiczne, terapiÄ™ indywidualnÄ… oraz par. UkoÅ„czyÅ‚a psychologiÄ™ ze specjalnoÅ›ciami psychoterapia zaburzeÅ„ psychicznych oraz psychologia edukacji na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu. Jest w trakcie certyfikacji na PsychoterapeutÄ™ i DoradcÄ™ Systemowego WTTS.
mgr Karolina Idkowiak
Pedagog specjalny o specjalnoÅ›ci oligofrenopedagogika, terapeuta pedagogiczny, terapeuta wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, socjoterapeuta i pedagog edukacji wczesnoszkolnej. UkoÅ„czyÅ‚a wiele kursów pozwalajÄ…cych naprowadzenie zajęć terapeutycznych z dziećmi w wieku żłobkowym, przedszkolnym i wczesnoszkolnym. podczas pracy z dzieckiem stawia na dobry kontakt, caÅ‚oÅ›ciowe podejÅ›cie i wspóÅ‚pracÄ™ z rodzicem. Ponadto ciÄ…gÅ‚a obserwacja rozwoju psychoruchowego dziecka pozwala jej na dostrzeganie mocnych stron oraz trudnoÅ›ci, co przekÅ‚ada siÄ™ na dobór odpowiednich metod i pomocy terapeutycznych.
mgr Anna Bulanda- Kuźma
Neurologopeda, psychopedagog, terapeuta pedagogiczny.Od 17 lat pracuje z dziećmi z wyzwaniami rozwojowymi, a od 9 lat jako logopeda/neurologopeda prowadzi z dużym powodzeniem terapiÄ™ dzieci z różnymi zaburzeniami rozwoju komunikacji werbalnej: z opóźnionym rozwojem mowy, afazjÄ… dzieciÄ™cÄ…, trudnoÅ›ciami wynikajÄ…cymi z wystÄ™powania zespoÅ‚ów genetycznych czy wczeÅ›niactwa, ze spektrum autyzmu.
Do swojej pracy zawodowej podchodzi z zamiłowaniem i zaangażowaniem. Interesują ją zagadnienia związane z szeroko pojętym rozwojem dziecka, jego funkcjonowaniem społecznym, emocjonalnym i poznawczym. w pracy z drugim człowiekiem kluczowe jest dla niej nawiązanie relacji opartej na zaufaniu i bliskości.
mgr Anna Maus
Nauczycielka jÄ™zyka polskiego, absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, egzaminator z zakresu egzaminu ósmoklasisty z jÄ™zyka polskiego, autorka artykuÅ‚ów do czasopisma internetowego „Polonistyka Innowacje”. Prowadzi blog oraz kanaÅ‚ na YouTube „polskidasielubic”, gdzie zamieszcza materiaÅ‚y edukacyjne przygotowujÄ…ce do egzaminu ósmoklasisty. W swojej pracy lubi poszukiwać nowych rozwiÄ…zaÅ„, motywować uczniów do dziaÅ‚ania i udowadniać, że lektury wcale nie muszÄ… być nudne.
mgr Magdalena Grzybek
Absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu na kierunku Matematyka i Informatyka. Nauczycielka matematyki z 21- letnim stażem.
Jedna z najważniejszych jej zdaniem zasad w uczeniu się matematyki to "Trening czyni mistrza". W pracy z dziećmi bazuje na ich umiejętnościach i posiadanych zasobach.
Miłośniczka sudoku i wasgij.